Csirkemell rizzsel

2013. október 02.

Helló!

Már megint egy új gasztro blog, gondolhatjátok. Már megint egy új testépítős (izé, gyúrós) blog, gondolhatjátok. És ha e kettőt ötvözöm, akkor sem veri az eget az újdonság.

Miért akkor a vállalkozás mégis?
Mert azt tapasztalom, hogy még mindig nem hiszitek el 100%-ban, hogy a diétás ételek finomak is tudnak lenni, és le lehet élni egy életet szinte* csak egészséges ételek fogyasztásával:)
* Szinte: a száraz pezsgő diétás verzióját még nem tudtam kikísérletezni. A diétás sör sincs még meg, mielőtt megkérdezed.:(  

Miről fogok írni?
Két nagy hobbimról: evésről (illetve az azt lehetővé tévő főzésről) és gyúrásról. A hobbi kifejezést kétszer is húzzuk alá, lévén nem vagyok sem többdiplomás dietetikus, sem veterán személyi edző. (Ok, bevallom, kocka IT-s projektvezető vagyok.) Az elmúlt néhány évben azonban meglehetősen sok időt töltöttem a teremben és a konyhában, és úgy gondolom, volt (van) értelme. Úgy nézek ki, ahogy akarok, jól érzem magam és boldog vagyok. Leírom, hogy mit csinálok, mit eszem, és hátha másnak is jó lesz ettől.

Nem titkolt szándékom továbbá a gyúrást és az egészséges táplálkozást körüllengő sztereotípiák és mítoszok begyűjtése,  majd az azokon való csámcsogás és hümmögés annak reményében, hogy sikerül őket felszámolni vagy épp megerősíteni. Már vannak részeredményeim, gyorsan le is írom őket, nehogy érdemtelenül megfeledkezzek róluk:
  • Anyám már nem hiszi a fehérjeporra, hogy kox.
  • Volt olyan nap a teremben, amikor összeadtam a résztvevők IQ pontszámát, majd összevetettem azt a parkolóban parkoló 2000 ccm-nél magasabb hengerűrtartalmú gépjárművek kumulált hengerűrtartalmával és az előbbi volt a magasabb. 
  • Több kollégám is belekóstolt már a diétás kajámba, és valami olyasmit mondtak, hogy "úúúúú ez k***s**tt jó, úristen-miez, azonnal-mondd-meg-adjál-méég!"
A hangsúly leginkább a legutolsó ponton lesz. Be fogom bizonyítani, hogy az egészséges / diétás kaják is tudnak finomak lenni. Olyannyira, hogy többé mást nem is akarsz majd enni! És a rákot is gyógyítja!

Kinek fogok írni?
Bárkinek, de főleg azoknak, akik
  • sportolnak valamit (pl. gyúrnak?:) ) és elegük van már a csirkemell rizzsel / salátával kombóból,
  • még nem sportolnak, de erre azért látnak bármi esélyt, és még eredményt is várnak tőle,
  • meglátásuk szerint nagy a valaguk / hasuk és az istennek se bírnak tőle megszabadulni,
  • normálisan kívánnak táplálkozni életük hátrelévő részében, de legalábbis ki akarják próbálni az életet az erő jó oldalán,
  • hülye sztorikat akarnak olvasni majom gyúrósokról.
Szerzői jogok
Az én szerzői jogaim: örülök, ha tetszett, amit írtam, használd, terjeszd. Persze ha már a második Ferraridat veszed a jogdíjakból, akkor megtalállak és leverem a derekad, mer' úgyis én vagyok az erősebb, höhö.
Mások szerzői jogai: vannak olyan receptjeim, amiket mások receptjei ihlettek. Ezekben az esetekben fel fogom tüntetni az eredeti szerzőt (mi több, még engedélyt is kérek tőle előzetesen). Ha mégis úgy érzed, hogy plágiumszag terjeng, ne légy rest kapcsolatba lépni velem. Aztán majd leszkanderezzük, höhö.  

Bejegyezte: wycza Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csirkemellrizzsel.blog.hu/api/trackback/id/tr295660361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása